Обмін та повернення товару

Умови обміну та повернення товару 

Умови повернення та обміну:

  • Товар не був у використанні та має оригінальну упаковку.
  • Товар повинен бути повністю комплектним, зберігати товарний вигляд, етикетки, пломби та маркування.
  • Товар повинен бути повністю оплачений.

Згідно з діючими нормами законодавства, парфумерно-косметичні товари належної якості не підлягають поверненню або обміну.

Ми цінуємо свою репутацію. Всі товари, представлені у нашому магазині, оригінальні. Купуючи у нас, Ви захищаєте себе від неякісного чи простроченого товару та гарантовано отримуєте оригінальний, високоякісний та безпечний товар.

Згідно зі статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р. №1023-ХІІ та Додатка №3 до Постанови КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» від 19.03.1994 р. №172,

до товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), належать:

  • парфумерно-косметичні вироби,
  • предмети санітарної гігієни,
  • гребінці,
  • гребінці та щітки масажні,
  • товари в аерозольній упаковці,
  • інструменти для манікюру,
  • педикюру(ножиці, пилки тощо).

Заміна бракованого товару та товарів неналежної якості: 

Товар вважається неналежної якості, якщо він не придатний для використання за призначенням, має дефекти або недоліки, які не були зазначені при продажу.

У разі виявлення заводського дефекту товару (наприклад, не працює розпилювач, пошкоджений флакон, неактуальний термін придатності), ми обов'язково обміняємо його на товар належної якості.

Для обміну або поверненню товару неналежної якості

  1. зверніться, будь ласка, на адресу skinbar.com.ua@gmail.com або за телефоном +38068-856-70-99 (з 9:00 до 18:00 щодня)
  2. повернення та обмін можна зробити за адресою м. Київ, вул. вулиця Охтирська, 8, 02000, або надіслати на відділення Нової пошти №249 

Витрати по зворотній доставці товарів неналежної якості магазин бере на себе.

У разі повернення або обміну товарів належної якості - витрати по зворотній доставці бере на себе покупець.

Терміни повернення та обміну 

Повернення товарів, упаковка яких не пошкоджена, здійснюється протягом 14 днів з моменту отримання. До списку таких товарів не належать косметичні засоби.

Обмін та повернення товарів при виявленні їх дефектів проводиться протягом 3-х днів з моменту отримання відмовного товару магазином.
 

Терміни та умови повернення коштів 

Виплата коштів здійснюється на платіжну картку будь-якого банку України або на розрахунковий рахунок протягом 3-х днів з моменту отримання товару, що повертається.

 

Зверніть, будь ласка, увагу, що кур'єр або співробітник відділення «Нової Пошти» не уповноважений надавати будь-які консультації щодо товару. Ваші запитання Ви можете адресувати консультантам інтернет-магазину.

Розпаковану коробку із замовленням повернути кур'єру неможливо – всі питання та розбіжності щодо комплектації замовлення, відсутності товару чи наявності  вирішуються з інтернет-магазином skinbar.com.ua, а не з перевізником.